niedziela, 10 października 2010

Różowe Święta... / Pink Christmas...

Chyba za dużo opowiadam o świątecznych karteluchach, ponieważ znowu poproszono mnie o zrobienie kartki., tym razem dla młodej pary ze słodką, małą dziewczynką. Kartka oczywiście różowa, a ja różu nie lubię. Na szczęście potraktowałam to jako okazję do użycia ślicznego stempelka z Dawn, kupionego jakiś czas temu w Świecie Pasji. Malowało mi się go wspaniale i mam nadzieję, że z ukończonej kartki (a muszę jeszcze wybrać papiery, zanim dokończę kolorowanie. Chyba Fancy Pants mają różowy zestaw świąteczny?) będę równie zadowolona :)

When I was asked to make a Christmas Card for a young couple with a little sweet girl I was also told to make it in pink. Well, I don't like pink but it was a great opportunity to use a beautiful stamp with Little Dawn. I've loved colouring it and I do hope that after finishing the card (I have to choose papers first before I finish colouring the stamp) I'll like the result as much :)


Brak komentarzy: