wtorek, 18 sierpnia 2009

Świątecznie...

Najnowsze wyzwanie na ScrapLabie zachwyciło mnie i zainspirowało świątecznie. Co prawda może się wydawać, że lato jeszcze w pełni, zwłaszcza przy takim upale i urlopie nadal czekającym na wykorzystanie, ale to tylko pozory. Ani się człowiek nie obejrzy, a już będzie listopad, pora na wysyłanie paczuszek do znajomych i jakże miło będzie dołączyć kartkę zrobioną własnoręcznie zamiast wyręczać się może i ładniejszymi, ale mniej ciepłymi przecież, nie tak osobistymi masówkami z marketu. A Kolorosfera nr 12 naprawdę zimowa. Bo jak inaczej może skojarzyć się zaproponowany zestaw, czyli biel, błękit i turkus ożywione oliwkową zielenią? Ale ponieważ ja od dzieciństwa już w sierpniu rozpoczynam pełne niecierpliwości radosne oczekiwanie na święta, więc być może nie jestem tak do końca obiektywna...

Ostatecznie, nie mogąc się zdecydować, wzięłam się za jednoczesne szykowanie aż czterech świątecznych karteluch. Każda z nich przypadła mi od razu do serca i jakoś nie byłam w stanie z żadnej zrezygnować. Na razie udało mi się skończyć tylko jedną, ale mam nadzieję, że zanim minie termin, będę mogła się pochwalić następnymi.

PAPIERY :
* Melissa Frances - Wonderland Paper
* Nana's Nursery (Boy)
*
BasicGrey - Fruitcake Pine Branch/Avalanche
* Crush Lagoon Crate Paper
STEMPLE:
* Inkadinkado - Ornate Christmas
* Inkadinkado - Snowflakes A-Plenty

PUDER:
* Ranger - Seafoam White
* Stampendous Crystal

TUSZE :
* Distress - Vintage Photo, Antique Linen, Broken China
DODATKI :
* cricutowe wycinki
* dziurkacz Edger Doily Marthy Stewart
* atłasowa wstążka

Brak komentarzy: