wtorek, 14 kwietnia 2009

Japońskich impresji ciąg dalszy, czyli kartka gotowa...


Święta minęły tradycyjnie szybko i nim człowiek się obejrzał, już trzeba było szykować się do pracy, chociaż rano, kiedy budzik zadzwonił o wielce nieprzyzwoitej porze, miałam nadzieję, że to pomyłka, że nadal jest poniedziałek i można wyłączyć komórkę, przekręcić się na drugi bok, wtulić w połówkę i spać, dopóki nie obudzi nas słońce... Na szczęście udało mi się w święta znaleźć trochę wolnego czasu tylko dla siebie i przy konstruktywnym wsparciu wyżej wymienionej połówki skończyłam robić kartkę pasującą do zakładki, co oznacza, że do kompletu brakuje mi już tylko notesu, a o tym, że notesu jeszcze nigdy nie robiłam i wkraczam na dziewiczy dla mnie teren, wolę na razie nie myśleć.













PAPIERY :
* Prima Romantica Collection Lifetime # 601263
* Dove of the East Japan Journey Shamisen JJP0703
STEMPLE :
* Tim Holtz Urban Grunge
* chiński tekst
PUDER :
* Heat It Up - Black
* Ranger - Seafoam White
TUSZE :
* Cat's Eye - czarny (do wycieniowania brzegów)
DODATKI :
* Kwiatki Prima Strawberries

* ćwiek beżowy
* wstążka beżowa
* kropelki - Glossy Accents
* gałązka
* taśma dwustronna do klejenia, taśma 3D

1 komentarz:

coco.nut pisze...

pięknie ci wyszło, uwielbiam takie klimaty!!!